söndag 19 januari 2014

Försäljning


Butik Sandholme Gård.
Försäljning i Butik Sandholme Gård i Hemse

Jag säljer mina produkter i Hemse på södra Gotland.
Jag säljer ull till våt - och torrtovning.
För fem år sedan startade vi med försäljning i en del av en revisionsbyrå. Så småningom lade byrån ner, så vi fick tillgång till hela lokalen.

Nu är vi 5-6 st som ställer ut och säljer sina produkter.Vintertid har vi öppet torsdag, fredag, lördag. På sommaren är det öppet alla dagar utom söndag.

Idag har vi en vävstol uppställd i lokalen. Att i lugn och ro sitta och väva mellan kundbesöken känns trevligt.

Jag säljer sittdynor, vilket nog är det populäraste, just nu. Vantar, tofflor, halsdukar, toppar, väggbonader och amaryllis el. vallmogirlanger, kuddar,
stolskläden m.m.
 
Är du intresserad av att beställa något så ta gärna kontakt med mig för att få något riktigt personligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar